LOKAL SUPPORT VIA EMAIL OCH TELEFON

Vårt kompetenta supportteam svarar på dina frågor.

Har du en fråga? Eller 10 000? Vi hjälper dig hela vägen.

 

Om du behöver hjälp kan du alltid kontakta vår support. Vi finns tillgängliga via epost och telefon där vi svarar på alla dina frågor: från hur du byter lösenord till hur du kopplar på våra betallösningar. Du hittar våra öppettider, kontaktuppgifter och svaren på de vanligaste frågorna på vår supportsite. Vår tekniska dokumentation finns på vår techsite.

Du kan känna dig trygg med att:

  • Vår support har lång erfarenhet och hög teknisk kompetens.
  • Vi hjälper dig lokalt - när du ringer eller mailar till oss får du hjälp av vårt team som sitter på DIBS kontor på Kungsgatan i Stockholm.
  • Dina branschkollegor är nöjda. Vi har hög kundnöjdhet och kort svarstid.

Tveka inte att kontakta oss om du har frågor om våra tjänster - eller bara vill veta mer om hur det där med betalningar på nätet funkar egentligen.

 

Kontakta oss   

Har du frågor eller behöver hjälp?