Enkla betalningar med lagrat kortnummer

"Det har fungerat perfekt"

Hallon

Hallon är en nystartad mobiloperatör som ägs av 3 och använder 3s prisbelönta 3G-nät men är en helt egen organisation med egna system, betalningsfunktioner och kundservice. 

Kunderna hos Hallon kan byta såväl abonnemangsform som operatör, när som helst. De har tagit bort bindningstider, kreditkontroll, fakturor med mera - sådana saker som irriterar enligt kundundersökningar.

-Tack vare DIBS fick vi möjlighet att slopa månadsfakturan. Betalningen dras automatiskt från kundens kort med hjälp av DIBS lösning för att lagra kortnummer. Det har fungerat perfekt och våra kunder kan betala enkelt varje månad, säger Niklas Wilhelmsson, VD på Hallon.

Registrera dig till vårt nyhetsbrev

Anmäl dig nedan om du vill information om betallösningar från DIBS, en del av Nets. Du tillåter också att Nets-gruppen använder din information för marknadsföring. Samtycket kan alltid återkallas och kommer att vara giltigt tills det händer. En återkallelse gäller inte retroaktivt. Du kan läsa vår sekretesspolicy här.

DIBS Payment Services AB (publ)
Kungsgatan 32
111 35 Stockholm
Telefon: 08-527 525 00
sales@dibs.se


DIBS Payment Services i Göteborg
Kyrkogatan 25, vån 3
411 15 Göteborg
Telefon: +46 (0)31-600 800
sales@dibs.se